slide01

• Initiativprisen
  • Sogneudflugt
  • Samarbejde om events på tværs af foreningslivet i Hvide Sande

Desuden agerer Klittens Borgerforening som sparrings- og samarbejdspartner i forbindelse med en række lokale aktiviteter.

Brænder du inde med en idé, eller har du lyst til at deltage aktivt i tilrettelæggelsen af et arrangement, så hører vi meget gerne fra dig.

Klittens Borgerforening vil gerne være Hvide Sande-borgernes talerør. Derfor har foreningen bedt om og er blevet sat på den kommunale forsendelseslister – og har fået ret til at udtale sig, når det drejer sig om sager med postnummer 6960.

Hvad er Initiativprisen?

Hvert år overrækker Klittens Borgerforening initiativ / ildsjæleprisen, der består af et diplom og kr. 5.000,- til en eller flere personer, som gør en forskel og et stykke ulønnet arbejde i foreningslivet og som giver gode oplevelser til borgere i lokalsamfundet.